Od
blueera
/ 24. októbra 2024
Náš klient Lassard.eu, ktorý sa venuje účtovníctvu, mzdovému účtovníctvu a personalistike, sa na nás obrátil s požiadavkou na návrh a implementáciu interaktívneho online cenníka. Administratíva a príprava cenových ponúk bol pre členov Lassard tímu časovo veľmi náročný proces, ktorý už s novým cenníkom riešiť nemusia.
Interaktívny cenník sa skladá z 3 krokov, každé pole je napojené na logickú cenotvorbu a jednotlivé polia sa môžu navzájom ovplyvňovať. V rámci cenotvorby je možné nastaviť množstevné zľavy podľa počtu dokladov, rozdielne sadzby podľa typu spoločnosti, či zvýhodnené ceny v prípade využitia importu do účtovného softvéru. Dopyty sú odosielané na e-mail v prehľadnej podobe, evidované v internej databáze a to aj s možnosťou exportu do CSV súboru priamo z administrácie webu. Všetky dáta z dopytov sú zároveň odosielané do dátovej vrstvy nástroja Google Tag Manager, čím zabezpečujeme presné meranie konverzií v analytických nástrojoch a tvorbu remarketingových publík.