Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Ak už máte vytvorený vlastný Google Ads účet, nie je nevyhnutné vytvárať ďalší účet. Stačí, ak agentúre nazdieľate prístup do Google Ads účtu a môžete spolupracovať s použitím toho istého účtu. Po udelení prístupu môžete upraviť úroveň prístupu používateľa, prípadne prístup neskôr kedykoľvek odobrať.

Ako udeliť prístup

  1. Prihláste sa do účtu Google Ads.
  2. V pravom hornom rohu uvidíte svoje číslo účtu, názov a e-mail, pod ktorým sa do účtu prihlasujete – skopírujte číslo účtu a poskytnite nám ho (e-mailom, SMS, …)

    google ads ID účtu

  3. Následne zadáme číslo vášho účtu do nášho účtu správcu a odošleme vám žiadosť o udelenie prístupu.
  4. Váš účet Google Ads dostane upozornenie aj e-mail so žiadosťou na prepojenie s našim účtom. Našu žiadosť môže v účte Google Ads  po kliknutí na symbol  v sekcii „Nastavenie“ – „Prístup a zabezpečenie“ prijať ľubovoľný používateľ vášho účtu s prístupom správcu. Nemusíte však žiadosť hľadať v účte, stačí si otvoriť e-mail so žiadosťou a kliknúť na tlačidlo „Prijať žiadosť“, ktoré vás prenesie priamo do príslušnej sekcie v účte

    google ads žiadosť o prepojenie účtu so správcom

  5. V účte prijmite čakajúcu žiadosť (v sekcii Správcovia)

    google ads žiadosť od správcu

  6. Vyskočí na vás posledné overovacie okno, kde po kliknutí na „Povoliť prístup“ dokončíte proces zdieľania prístupu

    google ads povoliť prístup

  7. Keď prijmete žiadosť o prístup, automaticky dostaneme e-mailom potvrdenie a váš účet bude úspešne prepojený s našim účtom správcu o čom budete rovnako informovaný e-mailom. Čakajúca žiadosť sa v účte premení na záznam s udeleným prístupom do účtu

    google ads zoznam správcov

Účet máte teraz prepojený, špecialista môže začať pracovať na optimalizácii vašich reklamných kampaní. 🙂

A ak nad využitím služieb PPC špecialistu ešte len premýšľate, neváhajte nás kontaktovať, alebo si pozrite náš interaktívny cenník PPC reklamy.

avatar

Autor: Miroslava Marková

Milovníčka sociálnych sietí, PPC reklám a obsahového marketingu.

Návrat hore