Video hýbe svetom internetu. To je fakt. YouTube, Giphy, Snapchat, Instagramové a Facebookové stories, či live vysielania. Skrátka, video v hlavnej úlohe nestálych vôd internetu. Prečo je to tak? Odpoveď zrejme nikoho neprekvapí.
Je to najdôveryhodnejší a najautentickejší prenos informácií a zážitkov. Rozmanitosť internetu nám ponúka mnoho kanálov a ešte väčšie množstvo tvorcov. Každý z nás si môže namiešať svoj dokonalý koktail z toho, čo mu chutí. A keď sa chce večer trochu porozčuľovať, tak aj z toho, čo mu nechutí. HATERS GONNA HATE! Nuž, aj takto to na internete vyzerá.
Zdroj: HubSpot
Tak či tak, poďme si povedať pár faktov o videách:
- Úvodná stránka zahŕňajúca video generuje až o 80% vyššiu mieru konverzie oproti stránkam s obrázkom alebo textom
- Začiatkom roka 2019 sa k pozeraniu stories hlási až 500 miliónov denných užívateľov Instagramu
- Facebook tvrdí, že jeho užívatelia trávia 3x viac času pozeraním LIVE videa oproti klasickému formátu videa, či príbehu
- V emailovom marketingu slovo VIDEO – uvedené v predmete mailu, zvyšuje mieru otvorenia o 19% Čo sa týka prekliku po otvorení, tú zvyšuje radikálne – až o 65%
- Podľa HubSpotu, až 90% užívateľov považuje video recenzie za dôležitý bod pri rozhodovaní o kúpe daného produktu
Tak vidíte, video je naozajstným kráľom internetu a netreba zabúdať na jeho silu. Adekvátne zvolený komunikačný kanál v kombinácii so zaujímavým a hodnotným obsahom, je dokonalý „ťah na bránku“.