Rok 2019 bol pre značku PPRESS, ktorá je výhradným distribútorom cukroviniek Dr Gerard na Slovensku, zasvätený progresu. Koncom leta sme sa po konzultácii s klientom rozhodli zviditeľniť značku. Prioritne sme sa zamerali na mladých ľudí do 25 rokov. Prečo? Pretože v interných prieskumoch nám práve táto cieľová skupina „unikala“ z radov našich spotrebiteľov. Intenzívne sme premýšľali, ako čo najlepšie a najefektívnejšie zasiahnuť mladých ľudí v roku 2019. Odpoveď bola jasná – sociálne siete. Facebook, Instagram a YouTube. Tieto tri sociálne média nám pomohli zviditeľniť našu značku.
Na zasiahnutie čo najširšieho publika sme sa rozhodli zapojiť do spolupráce tie najlepšie slovenské portály influencerov, ktorí vďaka svojej precíznej práci dosahujú skvelé výsledky. Rozhodli sme sa pre portál Daybyme – konkrétne o zviditeľnenie na ich instagramových profiloch @dnes_jem a @dnes_nosim, ktoré majú spolu viac ako 235 000 sledovateľov. Príspevky s našimi produktami ste mohli vidieť v ich feedoch a stories. Fotky boli naozaj krásne a vyšperkované do posledného detailu. Nakoľko je lepšie raz vidieť ako sto krát počuť, pokojne sa presvedčte na vlastné oči. Vďaka tejto spolupráci sa nám podarilo len na Instagrame zasiahnuť 677 266 ľudí a počet našich fanúšikov sa zvýšil z 2133 na 3194.
Ďalším portálom pre ktorý sme sa rozhodli bol Refresher. Táto spolupráca bola o niečo masívnejšia, nakoľko sme kampaň viedli na Instagrame, YouTube, Facebooku a na stránke Refresheru. Najkrajšou časťou spolupráce bola nepochybne video anketa v uliciach Bratislavy, ktorá sa niesla v duchu lásky. Mladých Slovákov sme sa prostredníctvom krásnej Barbory Bakošovej opýtali, na aký sladký kompliment zbalili svoju lásku. Za odmenu dostali sladké potešenie od Dr Gerarda. Výsledok bol perfektný a vy si ho môžete pozrieť tu. Video sa po publikovaní dostalo na šiestu priečku trendov slovenského YouTube. Vďaka tejto spolupráci sme zasiahli 234 368 ľudí naprieč slovenským internetom. Náš instagramový profil sa po ukončení kampane ustálil na čísle 10 948. Skvelý výsledok, čo poviete?
Čerešničkou na torte progresu bola kľúčová spolupráca s našim ambasádorom, známym slovenským youtuberom – Selassiem. Jeho YouTube kanál s počtom 709 000 odberateľov je zrkadlom jeho dlhoročnej práce. O tom, že je Selassie naozaj zbehlý profík sme sa presvedčili na vlastnej koži. Kampaň sme koncipovali príjemne a nenátlakovo. Na svoj YouTube kanál Selassie pripravil vtipné video z pečenia torty s našimi produktami. Produkty Dr Gerard v hlavnej úlohe u Selassieho mali neuveriteľných 118 447 vzhliadnutí. Vďaka Instagramu, ktorý sa u Selassieho pýši počtom 373 000 sledovateľov, sa náš Instagram @ppress_sk dostal na krásne čislo 16 400. Ten však, samozrejme, po ukončení kampane s influencermi začal postupne klesať a ustálil sa na aktuálnom čísle 13 400 sledovateľov.
Tak, čo poviete? Má kampaň v spojení s poprednými influencermi na Slovensku stále význam? My myslíme, že áno.