Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Pokiaľ plánujete inzerovať na sociálnych sieťach Facebook či Instagram efektívne, budete potrebovať Business Manager účet. Ide o akési centrum, v ktorom viete vytvárať a prepájať všetky zložky potrebné na reklamu v tomto prostredí (Facebook stránka, reklamný účet, pixel, katalóg produktov,…).
V ideálnom prípade by mal mať každý inzerent svoj vlastný Business Manager účet, a v prípade spolupráce s reklamnou agentúrou alebo špecialistom, postačuje im priradiť potrebné práva.

Celým týmto procesom vás prevedieme v tomto návode. Poďme na to.

1. Navštívte potrebnú stránku

Na úvod je potrebné navštíviť stránku: business.facebook.com
Ďalej pokračujte tlačidlom Vytvoriť účet – budete sa musieť prihlásiť cez svoj osobný účet

2. Vyplňte údaje

Ďalej bude potrebné vyplniť základné údaje:

  • Názov účtu (odporúčam aby vystihoval danú spoločnosť – napr. blueera),
  • Vaše meno,
  • E-mail.

3. Potvrďte e-mail

Následne vám na zadaný e-mail príde výzva k potvrdeniu. Pokračujte teda tlačidlom Potvrdiť.

Takmer hotovo

Gratulujeme! Podarilo sa vám vytvoriť svoj Business Manager účet.
Ďalej odporúčame vyplniť všetky podstatné informácie týkajúce sa vašej firmy.

Údaje o firme

Navštívte sekciu Údaje o firme a vyplňte všetky dostupné údaje.

Spôsob platby

V sekcii Spôsoby platby pridajte ten, z ktorého chcete čerpať náklady na reklamný kredit.
Systém bude pravdepodobne cez vašu banku ďalej overovať zadanú kartu. Je teda potrebné overenie dokončiť podľa pokynov.

Tak a teraz už máte účet Business Manager vytvorený a nastavený. Ďalej však bude nevyhnutné vytvoriť alebo prepojiť všetky ostatné zložky potrebné na inzerciu.
Najzákladnejšími sú: Facebook stránka a reklamný účet.

Pokiaľ plánujete spolupracovať s reklamnou agentúrou alebo špecialistom, budú potrebovať získať k vášmu účtu prístup.

V ďalších článkoch vám ukážeme, ako jednotlivé prístupy udeliť:

avatar

Autor: Mgr. Patrik Hradiský

Špecialista na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu.

Návrat hore