Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Inzercia v prostredí Google je dnes jedna z najpopulárnejších spôsobov online propagácie. Či už svojim zákazníkom ponúkate služby, alebo prevádzkujete kamenný obchod či e-shop s produktami, v reklamnom systéme Google Ads určite nájdete vhodný typ reklamy.

Ako môžete promo kredit získať?

Pre reklamné agentúry a tretie strany zriadil Google tzv. Google Partners Program. Partnerom sa môže stať iba agentúra, ktorá spĺňa všetky kategórie požiadaviek: výkonnosť, výdavky a certifikácie.

Nakoľko spĺňame všetky kritériá programu, stali sme sa oficiálnym Google Partnerom.

Vďaka tomuto statusu vieme svojim klientom ponúknuť viacero výhod, vrátane vstupného promo bonusu v hodnote 350€. Ten je určený pre začínajúcich inzerentov, ktorí musia počas prvých 2 mesiacov prečerpať minimálne 350€. Následne sa automaticky aktivuje možnosť čerpať ďalších 350€ zdarma.

Kde môžete zobrazovať reklamu?

Medzi najpopulárnejšie typy patria:

  • Vyhľadávacia sieť

Textové reklamy, ktoré sa zobrazujú na prvých pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania. Máte kontrolu nad tým, na ktoré vyhľadávané výrazy sa reklama zobrazí.

  • Obsahová sieť (bannery)

Zobrazovanie bannerovej (obrázkovej) reklamy v rámci partnerskej siete Google (milióny webov a aplikácií). Zobrazujete reklamu bez toho, aby užívateľ niečo vyhľadával, pričom môžete nastaviť demo/geografické vlastnosti publika.

  • Video reklama (YouTube)

Ide o zobrazovanie video reklamy v rámci siete YouTube. Na výber je viacero reklamných formátov (preskočiteľná, nepreskočiteľná,..).

Zdroj: support.google.com
  • Reklamy v nákupoch

Skvelá voľba, pokiaľ prevádzkujete e-shop. Vo výsledkoch vyhľadávania zobrazujete konkrétne produkty, o ktoré má užívateľ záujem. V reklame sa navyše zobrazuje viacero parametrov (názov, obrázok, cena).

Na výber sú samozrejme aj iné formáty. Ich výber môžeme spolu prekonzultovať, a vyberieme tú najvhodnejšiu kombináciu na mieru vašim cieľom a požiadavkám.

Medzi najväčšie výhody reklamy v Google Ads patrí najmä ich výkonnosť a dobrá merateľnosť. Na rozdiel od offline reklamy (letáky, billboardy,..) vidíte reálne výsledky, ktoré vám inzercia priniesla (počet zhliadnutí, kliknutí, nákupov). Viete si tak prínos reklamných kampaní patrične vyhodnotiť. Navyše pri PPC reklame platíte iba za reálne kliknutia, čo zvyšuje jej relevanciu.

Tak čo? Idete do toho?

Ak vás reklama v Google Ads zaujala a máte záujem podporiť svoje podnikanie v online prostredí, neváhajte nás kontaktovať a získajte vstupný kredit v hodnote 350€ zdarma.

A koľko stojí správa a nastavenie reklamných kampaní? Vyklikajte si cenu na mieru v našom interaktívnom cenníku.

Tešíme sa na spoluprácu!

avatar

Autor: Mgr. Patrik Hradiský

Špecialista na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu.

Návrat hore