Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Moderné predajné platformy zvané „marketplace“ (online trhoviská) fungujú tak, že veľká e-commerce značka, ako napríklad MALL, otvorí svoj obchod ďalším predajcom (partnerom). Partneri prostredníctvom tohto marketplace predávajú svoj tovar, pričom samotný marketplace sa stará o kompletný zákaznícky servis, vrátane príjmu objednávok, spracovania platieb a promovania produktov v rôznych marketingových kanáloch. Online predaj je vďaka tomu výrazne jednoduchší pre začínajúce, aj zabehnuté e-shopy. Čo marketplace MALL Partner prináša? Tu je 5 kľúčových výhod.

1. Silná pozícia na európskom trhu

Vyhnite sa bolestivým začiatkom v online podnikaní. S marketplace môžete preskočiť proces hľadania a oslovovania zákazníkov, pretože známy e-shop, na ktorom začínate predávať, už stálých zákazníkov má.

MALL pôsobí v 6 krajinách strednej a východnej Európy a s počtom takmer 10 mil. objednávok v roku 2021 dosiahol obrat 700 mil. EUR. Logistickú infraštruktúru tvorí viac ako 1700 výdajných miest.

2. Sieť MALL predajní

Vaši zákazníci môžu prostredníctvom nákupu cez partnerskú sieť MALL využiť širokú sieť viac ako 1700 výdajných miest v strednej a východnej Európe (Slovensko, Česká republika, Poľsko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvátsko). Nevyhovuje zákazníkovi zakúpený tovar? Nevadí. Sieť predajní môže zákazník využiť aj v rámci príjmu vráteného tovaru.

3. Automatizácia každodennej operatívy

Predaj cez MALL Partner výrazne zefektívňuje vašu každodennú operatívu. So službami ako MALL Delivery, alebo MALL Self-billing môžete zautomatizovať a zjednodušiť logistické a účtovné procesy. Komunikáciu medzi partnermi, zákazníkmi a dopravcami zastrešuje MALL a vy tak pracujete len s jedným centralizovaným systémom a jednoduchým rozhraním.

4. Efektívny marketingový kanál

Sieť MALL Partner vám môže pomôcť v propagácii vašej značky. Bez akýchkoľvek počiatočných investícií dostanete svoje produkty do ponuky známeho e-shopu, kde ich uvidia milióny zákazníkov. Provízia, ktorú z vašich predajov MALL obdrží bude okrem iného využitá aj na promovanie vašich produktov v rôznych marketingových sieťach – SEO, SEM, PPC, či v promo akciách, ako napr. Black Friday.

5. Zákaznícky servis

MALL Partner pre vašich zákazníkov poskytuje komplexnú lokálnu podporu. Odbremení vás teda značného množstva administratívy a vy máte istotu, že sú vaši zákazníci v dobrých rukách, pretože je v najlepšom záujme prevádzkovateľa martketplace, aby bol jeho (a váš) zákazník spokojný.

Pripravení predávať? Poďme na to!

Napíšte nám základné informácie o vašom e-shope, spolu s kontaktným e-mailom a radi si s vami dohodneme nezáväznú konzultáciu na integráciu vášho obchodu so sieťou MALL Partner.

Chyba: Kontaktný formulár nebol nájdený.

Vedeli ste, že?

MALL Partner nie je jediný marketplace na slovenskom, českom, či európskom trhu. Online trhovísk existuje viacero, všetky fungujú na podobnom princípe, no každé sa v niečom líši a ponúka iné benefity.

Prečítajte si viac:

avatar

Autor: Kristián Filo

Web Developer a dizajnér so špecializáciou na WordPress a WooCommerce.

Návrat hore