Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Moderné predajné platformy zvané „marketplace“ (online trhoviská) fungujú tak, že veľká e-commerce značka, ako napríklad Kaufland, otvorí svoj obchod ďalším predajcom (partnerom). Partneri prostredníctvom tohto marketplace predávajú svoj tovar, pričom samotný marketplace sa stará o kompletný zákaznícky servis, vrátane príjmu objednávok, spracovania platieb a promovania produktov v rôznych marketingových kanáloch. Online predaj je vďaka tomu výrazne jednoduchší pre začínajúce, aj zabehnuté e-shopy. Čo Kaufland Global Marketplace prináša? Tu je 5 kľúčových výhod.

1. Stabilná pozícia v strednej Európe

Kaufland je značka, ktorá sa môže pýšiť dlhoročnou a stabilnou pozíciou v strednej Európe v offline aj online prostredí. Okrem približne 70 predajní na Slovensku a 130 v Českej republike sa Kauflandu podarilo vybudovať marketplace Kaufland.de pre nemecký trh s priemernou mesačnou návštevnosťou 32 miliónov ľudí. Online trhovisko Kaufland.de sa teší z priemerného ročného rastu na úrovni 80%. V roku 2023 sa nemecké online trhovisko transformovalo na „Kaufland Global Marketplace“, čím Kaufland rozšíril jeho pôsobenie o Slovensko a Českú republiku.

2. Povedomie o vašej značke

Zobrazenie vašich produktov na Kaufland Global Marketplace, ako aj dostupný viacjazyčný tiketový systém vám umožní vybudovať silné povedomie o vašej značke a zabezpečí vám pevné vzťahy so spokojnými zákazníkmi tohto online trhoviska. Ako partner máte tiež možnosť za malý poplatok navyše uvádzať odkaz na vlastný e-shop priamo z produktových stránok trhoviska Kaufland.

3. Multikanálový marketing

Kaufland využíva zaplatené provízie aj na podporu marketingu pre maximálny dosah vašich produktov. Využíva pritom produktové vyhľadávače, portály na porovnávanie cien a tiež sociálne siete. Okrem toho môžete profitovať z lokálnych omnikanálových marketingových aktivít Kauflandu.

4. Zákaznícka a partnerská podpora

Aj napriek tomu, že pre odbornejšiu podporu by ste ako predajca mali byť zákazníkovi k dispozícii, Kaufland pokrýva tzv. „1st line support“, teda prvú líniu podpory a vyrieši tak väčšinu tiketov. Okrem toho však Kaufland ponúka aj kvalitnú partnerskú podporu, ktorá vám bude asistovať pri procese onboardingu, zalistovania produktov, správe objednávok, či riešení problémov a to všetko v slovenskom, alebo českom jazyku. S celým procesom vám však radi pomôžeme aj my, keďže sme certifikovanou agentúrou pre Kaufland Global Marketplace.

V decembri 2021 sme sa oficiálne stali partnerskou agentúrou online trhoviska Kaufland Global Marketplace.

5. BONUS: Limitovaná early-bird ponuka

Kaufland v roku 2023 spustil Kaufland Global Marketplace, ktorý je dostupný aj na Slovensku a v Českej republike. Pokiaľ vyplníte predregistráciu, dostanete v rámci špeciálnej early-bird ponuky niekoľko lákavých benefitov na prvých 6 mesiacov od spustenia trhoviska:

  • Základný mesačný poplatok 0 €
  • Výška provízie 0 €
  • Kredit na sponzorovené reklamy produktov 1200 €

Viac informácií a formulár na predregistráciu nájdete na oficiálnom webe.

Pripravení predávať? Poďme na to!

Napíšte nám základné informácie o vašom e-shope, spolu s kontaktným e-mailom a radi si s vami dohodneme nezáväznú konzultáciu na integráciu vášho obchodu s Kaufland Global Marketplace.

Chyba: Kontaktný formulár nebol nájdený.

Vedeli ste, že?

Kaufland Global Marketplace nie je jediný marketplace na slovenskom, českom, či európskom trhu. Online trhovísk existuje viacero, všetky fungujú na podobnom princípe, no každé sa v niečom líši a ponúka iné benefity.

Prečítajte si viac:

avatar

Autor: Kristián Filo

Web Developer a dizajnér so špecializáciou na WordPress a WooCommerce.

Návrat hore