Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

S narastajúcim počtom klientov, ktorí predávajú na e-commerce platforme WooCommerce a na evidenciu zásob a účtovníctvo využívajú softvér Pohoda, sme sa rozhodli naprogramovať online konektor pre tieto dve platformy. Konektor je plne modulárny a dá sa prispôsobiť pre akýkoľvek e-shop.

Ako Pohoda Connector funguje?

Konektor sa skladá z dvoch častí – desktopovej aplikácie a WordPress pluginu.

Desktopová aplikácia beží nepretržite na zariadení (PC, server), na ktorom je nainštalovaná Pohoda a formou XML komunikácie sa stará o prenos dát medzi e-shopom a Pohodou. XML súbory vygenerované Pohodou sú odosielané na webserver e-shopu, spolu s požiadavkou na ich spracovanie. XML dáta z e-shopu sú naopak posielané priamo do Pohody v predpísanej štruktúre, ktorá ich spracuje.

WordPress (WooCommerce) plugin zabezpečuje spracovanie dát obdržaných z Pohody a generovanie dát, ktoré sú odosielané naspäť. Plugin je naprogramovaný tak, aby bol plne modulárny – je teda možné štruktúru prenášaných dát ľubovoľne prispôsobiť konkrétnemu riešeniu (napr. formou WordPress PHP filtrov), dá sa teda využiť aj pre netradičné e-shopy, ktoré nepredávajú štandardné produkty (zásoby).

Zjednodušená schéma architektúry blueera Pohoda Connectora

Čo Pohoda Connector dokáže?

Konektor dokáže v smere z Pohody do e-shopu posielať zásoby (produkty) a všetky s nimi súvisiace dáta. Pri synchronizácii prebehne aktualizácia kategórií a následne samotných zásob (s väzbou na aktualizované kategórie), popisov, vlastných parametrov, obrázkov, skladových zásob a cien. Konektor tiež zvláda prenos cenových akcií a zliav, alebo produktových kompletov (setov), pričom berie ohľad na automatický prepočet zľavy, či kombinované (skutočné) stavy skladových zásob. Interval synchronizácie zásob je štandardne nastavený na 15 minút, no tento čas je možné prispôsobiť podľa počtu produktov, či vyťaženia webového servera.

V opačnom smere konektor synchronizuje objednávky z e-shopu do Pohody, pričom dokáže pracovať so skladovými aj textovými položkami, zľavami, kupónmi a rôznymi vlastnými parametrami. Objednávky sú synchronizované, keď nadobudnú určitý stav (prispôsobiteľný klientom) a štandardný interval synchronizácie je 60 sekúnd, objednávky sa teda v Pohode objavia takmer okamžite.

Prehľad podporovaných prenosov

To nie je všetko

Pohoda Connector je produkt, ktorý neustále vyvíjame a rozširujeme o nové funkcionality. Momentálne pracujeme na automatickom prenose PDF faktúr (generovaných v Pohode) do e-shopu, ktoré budú automaticky odosielané ako príloha WooCommerce e-mailov. Našich klientov teda odbremeníme od nutnosti tlače dokladov, ručného preposielania faktúr, alebo zbytočnej (duplicitnej) implementácie riešenia na generovanie vlastných PDF faktúr na úrovni e-shopu.

Túto novinku čoskoro vydáme vo forme aktualizácie, no v hľadáčiku máme tiež niekoľko ďalších, zaujímavých funkcií, ktoré našim klientom ušetria čas a peniaze.

Máte záujem? Poďme na to!

Používate Pohodu spolu s e-shopom na platforme WooCommerce, alebo o tejto kombinácií uvažujete? Chceli by ste ušetriť čas a náklady automatizáciou rutinných procesov? V tom prípade je blueera Pohoda Connector pre vás ako stvorený. Cena konektora je 299 € – v cene sú zahrnuté licencia a aktualizácie na 1 rok, implementácia a technické poradenstvo pri inštalácii konektora a základné testovanie. Napíšte nám, radi s vami preberieme všetky detaily.

Chyba: Kontaktný formulár nebol nájdený.

avatar

Autor: Kristián Filo

Web Developer a dizajnér so špecializáciou na WordPress a WooCommerce.

Návrat hore