Články z kategórie PPC reklama

Prečo váš e-shop nepredáva? 6 častých dôvodov
PPC reklama | Weby, e-shopy & CMS | Mgr. Patrik Hradiský | 29. júna 2022

Tešíte sa z nového e-shopu, no nakoniec zistíte, že počet objednávok nie je to, čo ste od toho čakali?...

Ako vytvoriť účet Google Ads
Návody | PPC reklama | Mgr. Patrik Hradiský | 16. mája 2022

Chcete začať inzerovať v sieti Google? V tom prípade budete potrebovať reklamný účet v systéme Google Ads. Jeho vytvorenie...

Začnite inzerovať v Google Ads s kreditom 350€ zdarma
Návody | PPC reklama | Mgr. Patrik Hradiský | 26. apríla 2022

Inzercia v prostredí Google je dnes jedna z najpopulárnejších spôsobov online propagácie. Či už svojim zákazníkom ponúkate služby, alebo...

Viac ako 10-násobný nárast mesačných tržieb po pol roku spolupráce
Case studies | PPC reklama | Weby, e-shopy & CMS | Mgr. Patrik Hradiský, Kristián Filo | 13. júla 2021

V priebehu minulého roka nás oslovil klient, ktorý prevádzkuje menší e-shop Farmamix.sk s krmivami a doplnkami pre hospodárske a...

Ako získať Google Ads promo kód na 75€
Návody | PPC reklama | Mgr. Patrik Hradiský | 24. júna 2021

Založili ste si účet Google Ads, alebo v blízkej dobe plánujete? Kalkulujete potrebné výdavky na kredit počas prvého mesiaca?...

PPC slovník
PPC reklama | Mgr. Patrik Hradiský | 7. apríla 2021

Pripravili sme pre vás slovník, ktorý obsahuje základné pojmy používané v oblasti PPC reklamy. V slovníku nájdete vysvetlenie najčastejších...

Čo je to PPC reklama?
PPC reklama | Mgr. Patrik Hradiský | 25. marca 2021

Ak sa pohybujete vo svete online marketingu, často sa stretnete s pojmom PPC reklama. Medzi ľuďmi, ktorí sa s...

Google Analytics 4: Prečo a ako ho začať používať už dnes?
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 3. novembra 2020

Určite každý marketingový špecialista, ktorý aktívne využíva tento analytický nástroj už zaznamenal príchod novej verzie s názvom Google Analytics...

Google Ads: Typy zhody kľúčových slov
PPC reklama | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 7. októbra 2020

Kľúčové slová sú jedným zo základných stavebných prvkov inzercie v Google Ads, najmä vo vyhľadávacej sieti. Pomocou nich vieme...

Google Ads a 4 základné typy reklám
PPC reklama | SEO optimalizácia | Katarína Čabová | 1. júna 2020

V dnešnej dobe vždy, keď niečo potrebujeme, hľadáme na internete. Je to najjednoduchší spôsob ako rýchlo nájsť tovar, alebo službu...