Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Pokiaľ vlastníte firmu/značku, pod ktorej menom chcete komunikovať na sociálnej sieti facebook, budete si potrebovať vytvoriť stránku. Tá bude oddelená od vášho osobného profilu. Vytvorenie firemnej stránky na facebooku nie je žiadna veda, v niekoľkých jednoduchých krokoch vám ukážeme, ako na to:

1. Prihláste sa

Prihláste sa do svojho osobného profilu na adrese www.facebook.com

2. Prejdite do sekcie „Stránky“

Voľba sekcie facebook stránok

3. Vyberte „Vytvoriť novú stránku“

V časti vašich aktuálnych facebookových stránok vyberte možnosť vytvorenia novej.

Možnosť Vytvoriť novú stránku na facebooku

4. Vyplňte základné údaje

Vyplňte úvodné údaje o vašej stránke, ako je názov stránky (v budúcnosti je možné zmeniť), kategória a opis (ten je zatiaľ nepovinný). Následne potvrďte údaje tlačidlom „Vytvoriť stránku„.

Vyplnenie povinných údajov o novej facebook stránke

5. Nastavte profilovku a titulovku

Tento krok môžete zatiaľ kľudne preskočiť, no ak grafiku/fotografie už máte, môžete si rovno nastaviť profilovú a titulnú fotografiu. Ďalej pokračujte tlačidlom „Uložiť„.

Nahratie profilovej a titulnej fotografie

6. Doplňte ďalšie informácie

Gratulujeme, vytvorenie firemnej stránky na facebooku je v tejto chvíli dokončené . Po vytvorení vás facebook ešte vyzve k prepojeniu stránky s účtom WhatsApp (pokiaľ toto prepojenie spraviť nechcete, môžete krok preskočiť).

Prepojenie facebook stránky s účtom WhatsApp

Ďalej môžete doplniť ďalšie dôležité údaje pre vašich fanúšikov/zákazníkov. Na úvod odporúčam začať minimálne s používateľským menom, pridaním tlačidla (výzva k želanej akcii) a ďalšími základnými údajmi v sekcii „Upraviť informácie o stránke„.

Doplnenie ďalších základných údajov o novej facebook stránke.

No a pokiaľ chcete k stránke udeliť prístupy aj agentúre, môžete tak urobiť pomocou nášho ďalšieho návodu.

Teraz ostáva stránku „už len“ naplniť zaujímavým a hodnotným obsahom, aby ste svojich zákazníkov zaujali, budovali si s nimi vzťah a presvedčili ich k vykonaniu vami želanej cieľovej akcie. No a s tým vám radi pomôžeme . Neváhajte nás kontaktovať.

avatar

Autor: Mgr. Patrik Hradiský

Špecialista na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu.

Návrat hore