Od
blueera
/ 23. októbra 2024
Klient Slatinská pekáreň popri iných službách využil možnosť vyskúšať si správu sociálnych sietí a silu Facebook a Instagram Ads (reklám). Založili sme sociálne siete Slatinskej pekárne a od 0 vybudovala za pár mesiacov silné komunikačné kanály s aktívnymi a relevantnými základňami fanúšikov a sledovateľov.
Už za 3 mesiace sme vybudovali na Facebooku silnú komunitu fanúšikov, ale zároveň aj kupujúcich Slatinského chleba, ktorých komentáre, reakcie a správy prinášali hodnotnú spätnú väzbu pre klienta. Vďaka Facebook Ads sme zvýšili dosah príspevkov stránky až o vyše 3-násobok. Na Instagrame sme pomocou sofistikovanej komunikácie s dôrazom na vizuálnu jednotu a výpovednú hodnotu dokázali osloviť komunitu mladých fanúšikov a foodblogerov.