Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Facebook Pixel je kód, ktorý meria návštevnosť na vašom webe a vie ju anonymne spárovať s užívateľmi Facebooku. Na základe týchto meraní viete potom lepšie cieliť reklamu – napr. na ľudí, ktorí si na vašom webe pozerali istú podstránku, alebo konkrétny produkt, alebo na všetkých, ktorí na web prišli. Prístup k Facebook Pixelu nám udelíte nasledovne:

  • Prihláste sa do Business Managera a na úvodnej obrazovke kliknite na „Firemné nastavenia

business manager firemné nastavenia

  • Z ľavého rozbaľovacieho menu vyberte v časti „Data Sources“ možnosť „Pixely
  • Následne vyberte v zozname pixelov ten, ktorý chcete nazdieľať
  • V pravej časti obrazovky kliknite na „Assign Partners“ a zadajte ID nášho Business Managera (442730856146271) – následne budeme mať zdieľaný prístup k vášmu Pixelu

business manager udeliť prístup k pixelu

A ak sa nad využitím našich služieb ešte len rozhodujete, neváhajte nás kontaktovať, alebo si pozrite naše cenníky.

avatar

Autor: Miroslava Marková

Milovníčka sociálnych sietí, PPC reklám a obsahového marketingu.

Návrat hore