Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Mall.sk už nie je len bežný internetový obchod. V rámci partnerského predaja MALL Partner je možné napojiť akýkoľvek e-shop na sieť MALL Marketplace a ponúkať tak svoje produkty až 60 miliónom zákazníkov v najväčšej e-commerce platforme v strednej Európe. Ak podníkate na Slovensku, alebo v Česku a ste platcom DPH, môžete začať predávať v sieti MALL.

Predaj v sieti MALL má okrem výrazne zvýšenej konkurencieschopnosti niekoľko ďalších výhod. Keďže sa stávate súčasťou predajnej siete, MALL vás zdarma zahrňuje do svojich marketingových kanálov v online aj offline prostredí. Vaši zákazníci, ktorí produkty nakúpili v rámci siete MALL sa môžu obrátiť priamo na zákaznícku podporu MALL-u, ktorá im profesionálne zodpovie otázky týkajúce sa nákupu. Zákazníci môžu tiež automaticky využiť sieť predajní pre výdaj, alebo príjem vráteného tovaru.

Ako prepojíme váš e-shop so sieťou MALL?

Možností je niekoľko. Najbežnejšia forma napojenia je pomocou pravidelne generovaných XML feedov.

Ak váš e-shop napríklad aktívne generuje XML feed pre Heureku, vieme ho využiť a napárovať ho na predajnú sieť MALL. Napriek tomu ale odporúčame generovať MALL XML feed s predpísanou štruktúrou. V takomto prípade e-shop generuje dva samostatné feedy – produktový a dostupnostný. Produktový feed obsahuje všetky dáta produktov potrebné pre zalistovanie v predajnej sieti a je aktualizovaný napríklad 1x denne. Dostupnostný feed je generovaný častejšie a obsahuje informáciu, či produkt je, alebo nie je dostupný (resp. v akých množstvách).

V prípade, že spravujete veľký e-shop so zložitejšou infraštruktúrou a očakávate spracovanie viac ako 100 objednávok denne, je možné pre napojenie do programu MALL partner aj API riešenie.

Čo s objednávkami?

Produkty sa už zobrazujú v predajnej sieti MALL a môžeme predávať. Čo však robiť, keď prídu prvé objednávky? Možností máme opäť viac.

  • Objednávky môžete spravovať cez Správcu objednávok priamo v systéme MALL. Výhodou tohto riešenia je, že netreba robiť žiadnu ďalšiu implementáciu a objednávky môžete spravovať v profesionálnom a odladenom systéme. Nevýhodou môže byť fakt, že ak máte objednávok viac nie len v sieti MALL, ale aj vo vlastnom e-shope, zrejme vám bude viac vyhovovať spravovať objednávky len na jednom mieste.
  • Objednávky načítame zo siete MALL naspät do vášho e-shopu, kde ich môžete spracovať. Vo výsledku existuje teda iba jeden ucelený systém na správu objednávok na strane e-shopu, čo je praktické najmä pri vyššom počte objednávok. Nevýhodou je investícia za prvotnú implementáciu tohto spätného prepojenia.

Chcete predávať v sieti MALL aj vy?

Nie je problém. Napojiť vieme prakticky akúkoľvek platformu – či už využívate jedno zo známych e-shopových riešení (WooCommerce, Prestashop, Shoptet a pod.), alebo e-shop naprogramovaný na mieru. Neváhajte nás kontaktovať a s implementáciu vám veľmi radi pomôžeme.






    avatar

    Autor: Kristián Filo

    Web Developer a dizajnér so špecializáciou na WordPress a WooCommerce.

    Návrat hore