Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Prečo predávať na Kaufland.de

Kaufland.de

Pridajte si dodatočný predajný kanál a zasiahnite nové cieľové skupiny na najväčšom online trhu v Európe

Ušetrite si svoj čas, my Vám pomôžeme pri prvej úrovni zákazníckej podpory a podpory našim obchodným partnerom

Vstúpte na nemecký trh pohodlne po konzultácií v našich lokálnych jazykoch

Ušetrite si svoje peniaze pri províziách založených na kategóriách od 7% – 12,5%

Získajte výhody zo sily a popularity zabehnutej značky Kauflandu

Pridajte svoje produkty pomocou feedov, softwarových partnerov cez API alebo manuálne

Naštartujte jednoducho svoj registračný proces a portál predajcu v našich lokálnych jazykoch

Získajte si vizibilitu pre svoje produkty pomocou externých marketingových kanálov alebo pomocou platenej reklamy

Predaj na Kaufland.de je jednoduchý

Vy zabezpečíte registráciu a nahratie produktov na trhovisko Kaufland.de (jedným z 3 dostupných spôsobov). O celý nákupný proces, automatizovaný marketing, platby a evidenciu objednávok sa postará Kaufland.de. Vy už iba odošlete tovar zákazníkom a obdržíte svoje tržby formou dobropisu.

Kaufland.de

3 možnosti zverejnenia vašich produktov

Produkty môžete na trhovisko Kaufland.de nahrať ručne (odporúčame len pre obchodníkov s nízkym počtom produktov. Využiť môžete aj CSV feed (generovaný napr. z Excelu), alebo môžete využiť API rozhranie Kaufland.de. Automatizované importy cez CSV, alebo API vám vieme zabezpečiť my.

API rozhranie

CSV import

Kaufland.de

Manuálna správa v rozhraní Kaufland.de

Ako budú vaše produkty promované?

Väčšina marketingových kanálov je zahrnutá v mesačnom poplatku. Ide napr. o Google Shopping, cenové porovnávače, bannerovú reklamu, SEA, SEO, či e-mailový marketing. Okrem toho môžete využiť ďalšie marketingové kanály za dodatočné poplatky – napríklad umiestnenie vašich produktov v reklamách v rámci stránky, či reklamu na sociálnych sieťach.

Kaufland.de

Základný mesačný poplatok je 39,95 € mesačne bez DPH. Okrem toho je možné mesačný poplatok navýšiť na 49,95 € bez DPH a tým získať navyše možnosť prepojenia produktov listovaných na Kaufland.de s vašim e-shopom (zákazník bude mať možnosť prekliknúť sa z Kaufland.de priamo k vám). Program je možné kedykoľvek zrušiť, bez viazanosti, či sankcie.

Okrem toho si Kaufland.de účtuje variabilné poplatky za samotné objednávky/transakcie. Tieto poplatky sa pohybujú od 7 do 12,5 % podľa typu sortimentu.

Transparentné a férové poplatky

Základný poplatok

  • Neobmedzený počet zverejnených ponúk
  • Rozmanitý marketing
  • Osobná podpora
  • Služby pre koncových zákazníkov
  • Najnižšia automatická cena

39,95 €

Mesačne (bez DPH)

Možnosť mesačných zmien, zmluva môže byť kedykoľvek ukončená

Základný poplatok + prepojenie

  • Neobmedzený počet zverejnených ponúk
  • Rozmanitý marketing
  • Osobná podpora
  • Služby pre koncových zákazníkov
  • Najnižšia automatická cena
  • Prepojenie na váš online obchod

49,95 €

Mesačne (bez DPH)

Možnosť mesačných zmien, zmluva môže byť kedykoľvek ukončená

Variabilné poplatky

Kategória Provízia z predaja *
Počítače, spotrebná elektronika, domáce spotrebiče, pneumatiky7%
Vône, fitness zariadenia, náradie a záhradné nástroje, bicykle, pingpongové stoly10%
Počítačové vybavenie, elektronické vybavenie, nábytok a bývanie, kuchyňa a domácnosť, oudoor, svietidlá, autodiely, hodinky a šperky, móda, obuv, potraviny, starostlivosť o zariadenie a telo, krmivo pre zvieratá, športové vybavenie, hračky, remeselné potreby, kancelárske potreby, iné12,5%
Médiá12,5%
+ 0,70€ na predanú položku

Podmienky registrácie

Predajca je povinný splniť niekoľko podmienok pred tým, ako bude môcť predávať na trhovisku Kaufland.de:

  • Predajca je zaregistrovaný podnikateľ (fyzická, alebo právnická osoba)
  • Predajca nemôže listovať produkty zo zakázaných kategórií: https://www.kaufland.de/haendler-infobereich/de/infos/verbotene-artikel/
  • Predajca môže predávať len také produkty, ku ktorým vie poskytnúť oficiálny identifikačný kód EAN (GTIN)
  • Predajca musí pre svoje produkty poskytnúť obsah (názov, popis a pod.) v nemeckom jazyku. Pokiaľ však ide o produkty, ktoré už na trhovisku Kaufland.de predávajú ďalší predajcovia, nemecký obsah už existuje a vtedy ho predajca odosielať nemusí.
  • Predajca musí byť schopný poskytnúť základnú podporu zákazníkom v nemeckom jazyku, aspoň v písanej forme. Prvotnú podporu poskytuje priamo Kaufland.de, no v prípade, že bude potrebné spojiť zákazníka s predajcom, je potrebné komunikovať v nemčine.
  • Po registrácii je rovnako potrebné nahrať v nemčine aj potrebné právne texty:
  • tiráž,
  • podmienky vrátenia tovaru,
  • podmienky a ustanovenia,
  • vyhlásenie o ochrane osobných údajov (ak už nie je zahrnuté v podmienkach a ustanoveniach).

V rámci registrácie bude Kaufland.de od predajcu vyžadovať niekoľko dokumentov. Ich prehľad je zobrazený nižšie a líši sa podľa právnej formy predajcu.

Živnostníks.r.o., a.s., v.o.s., k.s.
Občianský preukaz/cestovný pas všetkých zástupcovŽiadne nahrávanie len pre IDrow
Živnostenský list
Výpis z obchodného registra
Miestne IČ DPH a IČ DPH OSS
(ak nie ste registrovaný prostredníctvom OSS: nemecké IČ DPH a nemecké daňové číslo)
Doklad o podielových vzťahoch

Chcete aj vy predávať na Kaufland.de?

V roku 2022 sme sa stali certifikovanou partnerskou agentúrou online trhoviska Kaufland.de, vďaka čomu dokážeme zabezpečiť hladký priebeh implementácie. Kontaktujte nás pomocou formulára nižšie a radí vám pomôžeme rozšíriť vaše podnikanie na nemecký trh.

Kaufland.de

Chyba: Kontaktný formulár nebol nájdený.

avatar

Autor: blueera

Digitálna marketingová agentúra so špecializáciou na weby, e-commerce, performance marketing a dizajn.

Návrat hore