Prečo predávať na Kaufland.de
Pridajte si dodatočný predajný kanál a zasiahnite nové cieľové skupiny na najväčšom online trhu v Európe
Ušetrite si svoj čas, my Vám pomôžeme pri prvej úrovni zákazníckej podpory a podpory našim obchodným partnerom
Vstúpte na nemecký trh pohodlne po konzultácií v našich lokálnych jazykoch
Ušetrite si svoje peniaze pri províziách založených na kategóriách od 7% – 12,5%
Získajte výhody zo sily a popularity zabehnutej značky Kauflandu
Pridajte svoje produkty pomocou feedov, softwarových partnerov cez API alebo manuálne
Naštartujte jednoducho svoj registračný proces a portál predajcu v našich lokálnych jazykoch
Získajte si vizibilitu pre svoje produkty pomocou externých marketingových kanálov alebo pomocou platenej reklamy
Predaj na Kaufland.de je jednoduchý
Vy zabezpečíte registráciu a nahratie produktov na trhovisko Kaufland.de (jedným z 3 dostupných spôsobov). O celý nákupný proces, automatizovaný marketing, platby a evidenciu objednávok sa postará Kaufland.de. Vy už iba odošlete tovar zákazníkom a obdržíte svoje tržby formou dobropisu.
3 možnosti zverejnenia vašich produktov
Produkty môžete na trhovisko Kaufland.de nahrať ručne (odporúčame len pre obchodníkov s nízkym počtom produktov. Využiť môžete aj CSV feed (generovaný napr. z Excelu), alebo môžete využiť API rozhranie Kaufland.de. Automatizované importy cez CSV, alebo API vám vieme zabezpečiť my.
API rozhranie
CSV import
Manuálna správa v rozhraní Kaufland.de
Ako budú vaše produkty promované?
Väčšina marketingových kanálov je zahrnutá v mesačnom poplatku. Ide napr. o Google Shopping, cenové porovnávače, bannerovú reklamu, SEA, SEO, či e-mailový marketing. Okrem toho môžete využiť ďalšie marketingové kanály za dodatočné poplatky – napríklad umiestnenie vašich produktov v reklamách v rámci stránky, či reklamu na sociálnych sieťach.
Základný mesačný poplatok je 39,95 € mesačne bez DPH. Okrem toho je možné mesačný poplatok navýšiť na 49,95 € bez DPH a tým získať navyše možnosť prepojenia produktov listovaných na Kaufland.de s vašim e-shopom (zákazník bude mať možnosť prekliknúť sa z Kaufland.de priamo k vám). Program je možné kedykoľvek zrušiť, bez viazanosti, či sankcie.
Okrem toho si Kaufland.de účtuje variabilné poplatky za samotné objednávky/transakcie. Tieto poplatky sa pohybujú od 7 do 12,5 % podľa typu sortimentu.
Transparentné a férové poplatky
Základný poplatok
- Neobmedzený počet zverejnených ponúk
- Rozmanitý marketing
- Osobná podpora
- Služby pre koncových zákazníkov
- Najnižšia automatická cena
39,95 €
Mesačne (bez DPH)
Možnosť mesačných zmien, zmluva môže byť kedykoľvek ukončená
Základný poplatok + prepojenie
- Neobmedzený počet zverejnených ponúk
- Rozmanitý marketing
- Osobná podpora
- Služby pre koncových zákazníkov
- Najnižšia automatická cena
- Prepojenie na váš online obchod
49,95 €
Mesačne (bez DPH)
Možnosť mesačných zmien, zmluva môže byť kedykoľvek ukončená
Variabilné poplatky
Kategória | Provízia z predaja * |
---|---|
Počítače, spotrebná elektronika, domáce spotrebiče, pneumatiky | 7% |
Vône, fitness zariadenia, náradie a záhradné nástroje, bicykle, pingpongové stoly | 10% |
Počítačové vybavenie, elektronické vybavenie, nábytok a bývanie, kuchyňa a domácnosť, oudoor, svietidlá, autodiely, hodinky a šperky, móda, obuv, potraviny, starostlivosť o zariadenie a telo, krmivo pre zvieratá, športové vybavenie, hračky, remeselné potreby, kancelárske potreby, iné | 12,5% |
Médiá | 12,5% + 0,70€ na predanú položku |
Podmienky registrácie
Predajca je povinný splniť niekoľko podmienok pred tým, ako bude môcť predávať na trhovisku Kaufland.de:
- Predajca je zaregistrovaný podnikateľ (fyzická, alebo právnická osoba)
- Predajca nemôže listovať produkty zo zakázaných kategórií: https://www.kaufland.de/haendler-infobereich/de/infos/verbotene-artikel/
- Predajca môže predávať len také produkty, ku ktorým vie poskytnúť oficiálny identifikačný kód EAN (GTIN)
- Predajca musí pre svoje produkty poskytnúť obsah (názov, popis a pod.) v nemeckom jazyku. Pokiaľ však ide o produkty, ktoré už na trhovisku Kaufland.de predávajú ďalší predajcovia, nemecký obsah už existuje a vtedy ho predajca odosielať nemusí.
- Predajca musí byť schopný poskytnúť základnú podporu zákazníkom v nemeckom jazyku, aspoň v písanej forme. Prvotnú podporu poskytuje priamo Kaufland.de, no v prípade, že bude potrebné spojiť zákazníka s predajcom, je potrebné komunikovať v nemčine.
- Po registrácii je rovnako potrebné nahrať v nemčine aj potrebné právne texty:
- tiráž,
- podmienky vrátenia tovaru,
- podmienky a ustanovenia,
- vyhlásenie o ochrane osobných údajov (ak už nie je zahrnuté v podmienkach a ustanoveniach).
V rámci registrácie bude Kaufland.de od predajcu vyžadovať niekoľko dokumentov. Ich prehľad je zobrazený nižšie a líši sa podľa právnej formy predajcu.
Živnostník | s.r.o., a.s., v.o.s., k.s. | |
---|---|---|
Občianský preukaz/cestovný pas všetkých zástupcov | Žiadne nahrávanie len pre IDrow | |
Živnostenský list | ||
Výpis z obchodného registra | ||
Miestne IČ DPH a IČ DPH OSS (ak nie ste registrovaný prostredníctvom OSS: nemecké IČ DPH a nemecké daňové číslo) | ||
Doklad o podielových vzťahoch |
Chcete aj vy predávať na Kaufland.de?
V roku 2022 sme sa stali certifikovanou partnerskou agentúrou online trhoviska Kaufland.de, vďaka čomu dokážeme zabezpečiť hladký priebeh implementácie. Kontaktujte nás pomocou formulára nižšie a radí vám pomôžeme rozšíriť vaše podnikanie na nemecký trh.