Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

V online marketingu sú dáta úplný základ, a preto sa bez webovej analytiky určite nezaobídete. Najčastejšie využívaným bezplatným nástrojom je Google Analytics. Ak ho ešte na svojom webe nemáte, rýchlo to napravte pomocou nášho návodu.

Ak už údaje o návštevnosti zbierate a chcete iba udeliť prístup ďalšej osobe/agentúre, v tomto blogu vám ukážeme, ako udeliť prístup do Google Analytics.

1. Prihláste sa do účtu

Najprv navštívte adresu www.analytics.google.com a prihláste sa pod svojim gmail kontom (pod ktorým máte správcovský prístup k účtu). Ak máte účtov viac, pomocou vyznačenej šípky sa prepnite do daného účtu, kde chcete prístup udeľovať.

výber zobrazenia google analytics

2. Prejdite do sekcie správy prístupu

V dolnom ľavom rohu kliknute na ikonku nastavení. Ďalej vyberte „Správa prístupu k účtu„.

*Samozrejme, ak máte v danom účte viacero vlastníctiev a zobrazení a prístupy chcete udeliť iba konkrétne k niektorému z nich, môžete prístupy udeliť iba na požadovanej úrovni.

nastavenia google analytics

správa prístupu na úrovni účtu google analytics

3. Pridajte nového používateľa

Pokračujte kliknutím na +, kde vyberte „Pridať používateľov„.

Pridanie používateľov v google analytics

V tomto kroku zadajte e-mailovú adresu užívateľa, ktorému chcete udeliť prístupy a vyberte rozsah prístupov.

*pokiaľ ide o agentúru, pravdepodobne bude potrebovať prístup na úrovni Správcu.

Na záver už iba potvrďte tlačidlom „Pridať„.

zadanie e-mailovej adresy a úrovne prístupu

A máte hotovo! Prístup k účtu Google Analytics ste udelili, na zadanú e-mailovú adresu by mal prísť informačný e-mail.

Veríme, že vám návod pomohol a celý proces ste zvládli ľavou-zadnou.

Ak s nastaveniami účtu potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať.

avatar

Autor: Mgr. Patrik Hradiský

Špecialista na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu.

Návrat hore