Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Solárium SunMichele sa na nás obrátilo s cieľom oživiť svoje sociálne siete. Naša spolupráca sa zameriavala na to, aby sme im pomohli nielen rozbehnúť ich online prítomnosť, ale aj naučili ich, ako s ňou narábať. Naším cieľom bolo, aby boli po skončení našej spolupráce pripravení na samostatnú správu svojich sociálnych sietí.

Analýza a prebratie profilov na sociálnych sieťach

Po oslovení sme dôkladne zanalyzovali existujúce účty SunMichele na sociálnych sieťach. Zistili sme nepravidelnosť a nekonzistentnosť postov, čo negatívne ovplyvňovalo viditeľnosť a zapojenie. Obsah nemal jednotnú vizuálnu identitu, čo spôsobovalo zmätok medzi sledovateľmi. Ďalším problémom bola nízka úroveň interakcie so sledujúcimi, čo naznačovalo, že obsah nebol dostatočne pútavý. Na základe tejto analýzy sme pripravili plán na zlepšenie všetkých aspektov online prítomnosti SunMichele.

Nastavenie komunikácie na sociálnych sieťach

Identifikovali sme primárnu cieľovú skupinu SunMichele ako mladých dospelých vo veku 18-35 rokov, ktorí sa zaujímajú o vzhľad a zdravie pokožky. Pre komunikáciu sme zvolili priateľský, informovaný a inšpiratívny tón, ktorý presne odrážal hodnoty značky a oslovil cieľovú skupinu. Ako hlavné platformy sme vybrali Instagram, Facebook a TikTok, pretože sú najvhodnejšie na dosiahnutie a zapojenie našich cieľových zákazníkov. Plánovali sme pravidelné posty 4-5 krát týždenne, aby sme udržali konzistenciu a vysokú úroveň angažovanosti. Uverejňovali sme rôzne typy obsahu, vrátane príspevkov, reels a stories.

Vytvorenie kreatívy na grid sociálnych sietí

Náš tím na čele s grafičkou vytvoril atraktívne a pútavé vizuály, ktoré odrážali značku SunMichele. Použili sme jasné farby, ktoré evokovali ženskosť a opálenie a zaujali sledujúcich. Vypracovali sme komplexný obsahový plán, ktorý zahŕňal vzdelávacie príspevky s informáciami o bezpečnom používaní solárií, výhodách opálenia a tipoch na starostlivosť o pokožku. Promo príspevky informovali o akciách a zľavách na služby solária, zatiaľ čo recenzie posilňovali dôveru značky. Tento interaktívny obsah bol navrhnutý s cieľom zvýšiť zapojenie komunity a zaujať sledovateľov.

Prečítajte si o tom, prečo aj váš biznis potrebuje social media marketing!

Implementácia a monitorovanie

Po nastavení všetkých plánov a príprave kreatívy sme začali s implementáciou. Počas niekoľkých mesiacov sme sledovali výkon jednotlivých postov, analyzovali štatistiky a robili potrebné úpravy. Výsledky našich snáh boli pozitívne. Počet sledujúcich na Instagrame sa zvýšil o 26,03%, na Facebooku o 14,52%. Interakcie, vrátane lajkov, komentárov a zdieľaní, sa zvýšili o 40%.

Propagácia

Počas našej spolupráce sme sa zamerali na maximalizáciu lokálneho dosahu online reklamy s využitím kampane „reach“ – kampaň zameraná na zvyšovanie počtu zobrazení. Tento prístup nám pomohol prilákať na web Solária SunMichele až 83,28 % z celkového počtu návštevníkov webu. Výsledok kampane jasne ukazuje, aké efektívne sú naše marketingové stratégie pri oslovovaní miestneho publika – teda potenciálnych klientov solária.

Vďaka našej efektívnej stratégii a nastaveniu komunikácie sme po piatich mesiacoch umožnili soláriu SunMichele prebrať správu svojich účtov a riešiť ich samostatne. Našou prácou sme zabezpečili, že komunikácia bola nielen efektívne nastavená, ale aj trvalo udržateľná. S nadšením sme im odovzdali účty, obohatené o inovatívne nápady a konkrétne pokyny, ktoré im umožnia pokračovať v rozvoji ich značky s vlastným jedinečným štýlom. Solárium SunMichele tak vstupuje do novej etapy svojho online dobrodružstva, pripravené zanechať svoj jasný odkaz na sociálnych sieťach!

avatar

Autor: blueera

Digitálna marketingová agentúra so špecializáciou na weby, e-commerce, performance marketing a dizajn.

Návrat hore