Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Štandardne spolupracujeme so všetkými klientmi na princípe správcovského účtu s priamou fakturáciou na klienta a priamym sťahovaním vyčerpaného kreditu z platobnej karty klienta. Nemáme tak žiadne komplikácie s prefakturovaním, neničíme cash-flow …

Aby sme sa vyhli akýmkoľvek pochybnostiam o bezpečnosť platobných údajov na karte klienta, klient si platobné údaje zadáva do účtu sám. Všetky fakturačné údaje a nastavenia vždy po pridaní skontrolujeme a uistíme sa, že je všetko tip-top, pričom údaje z platobnej karty klienta už sú anonymizované a bezpečne uložené v účte.

Tlačidlo upraviť je pre agentúru nedostupné. Kartu edituje vždy klient.

 

Poďme si teda ukázať, ako správne vyplniť platobný profil – fakturačné údaje a pridať spôsob platby:

  1. Prihláste sa do účtu Google Ads.
  2. V pravom hornom rohu účtu kliknite na ikonu kľúča  a v sekcii „Fakturácia“ kliknite na položku „Nastavenie fakturácie“.
  3. Zobrazí sa vám obrazovka „Nové nastavenie fakturácie“
    Nové nastavenie fakturácie
  4. Ako prvé nastavte správnu menu, v ktorej vám budú platby účtované (zvyčajne EUR).
  5. V časti „Platobný profil – Informácie zákazníka“ kliknite na ceruzku vedľa „Daňové údaje“
    Editácia daňových údajov
  6. Zadajte vaše IČ DPH
    Zadanie IČ DPH
  7. Následne vyplňte v časti „Meno a adresa“ názov firmy a fakturačnú adresu
    Názov a fakturačná adresa firmy
  8. Uveďte platobný primárny kontakt, v poli „Ako platíte“ ponechajte možnosť „Automatické platby“ a do sekcie „Spôsob platby“ zadajte údaje platobnej karty.
  9. V poslednom kroku nezabudnite zaškrtnúť políčko, že súhlasíte so zmluvnými podmienkami služby Google Ads a potvrďte všetky nastavenia klikom na tlačidlo „ODOSLAŤ“.
  10. Prosím, informujte nás, že ste platobné údaje nastavili, aby sme mohli všetko skontrolovať.

Ak máte záujem o spoluprácu s profesionálmi, neváhajte nás kontaktovať. Radi pre vás skontrolujeme aktuálne kampane a ich nastavenia. Na požiadanie vám pripravíme aj detailný audit PPC reklamy. Urobte krok k zlepšeniu svojho online pôsobenia už dnes!

avatar

Autor: Miroslava Marková

Milovníčka sociálnych sietí, PPC reklám a obsahového marketingu.

Návrat hore