Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Ak sa pohybujete v oblasti PPC reklamy v prostredí Google, s pojmom Google Partner ste sa už pravdepodobne stretli. Viacero špecialistov/agentúr sa týmto statusom prezentuje, či už na svojom webe, vizitke alebo na sociálnych sieťach. Partnerský odznak síce pôsobí odborne a dôveryhodne, no špecialistovi prináša aj mnoho iných výhod. Aké to sú, a čo môžu priniesť vám ako klientovi? A čo to ten Google Partner vôbec znamená? V tomto článku sa vám pokúsime všetko vysvetliť:

Čo je program Google Partners

Ide o partnerský program iniciovaný zo strany Google, ktorý je určený pre špecialistov v oblasti Google Ads reklamy. Špecialista/agentúra, ktorá sa rozhodne do programu zapojiť, musí splniť podmienky na získanie odznaku (tie sa priebežne menia). Po úspešnom splnení podmienok, získava partner okrem svojho nového statusu aj množstvo výhod využiteľných pri inzercii.

Podmienky získania odznaku

Spoločnosť Google presné podmienky na získanie odznaku priebežne mení, týkajú sa však 3 oblastí:

  • Výkonnosť – partner musí vedieť z kampaní vyťažiť maximum, preto je potrebné udržať skóre optimalizácie na určitej úrovni,
  • Výdavky – preukázanie dostatočných objemov výdavkov v inzercii za posledné obdobie,
  • Certifikácie – správca musí úspešne zvládnuť testy na získanie certifikácií v oblasti najnovších služieb a riešení služby Google Ads.
Aktuálny Google Partner odznak

Výhody Google Partner statusu

Partneri získavajú viacero výhod, ktoré by im mali pomôcť zvyšovať kvalitu svojich služieb. Rovnako umožňujú poskytovať rôzne výhody priamo svojim klientom. Nižšie uvádzame hlavné výhody oproti ostatným členom bez statusu:

  • Prehľady spotrebiteľských štatistík –  prístup k celosvetovým spotrebiteľským štatistikám a skúsenostiam od lídrov v odvetví,
  • Promo ponuky – posilnenie reklamných rozpočtov nových klientov.

Snáď najväčšou výhodou spolupráce s Google Partnerom je teda istota, že spolupracujete s niekým, kto má overené skúsenosti so správou reklamných kampaní. Tiež viete, že nejde o niekoho kto s reklamou začína, nakoľko musí preukázať dostatočný objem výdavkov/klientov v inzercii.

Rovnako skvelou výhodou spolupráce s Google Partnerom je čerpanie promo ponúk.

Ak sa chystáte s inzerciou v Google Ads začať, Google Partner vám vie aktuálne poskytnúť reklamný kredit vo výške 350€ zdarma. Takáto suma dokáže začínajúcim inzerentom značne pomôcť a zvýšiť výkon a návratnosť reklamných kampaní.

Naša agentúra splnila všetky podmienky, a sme teda na zozname oficiálnych partnerov. Ak máte záujem o spoluprácu, a chcete spolu s nami čerpať výhody programu Google Partners, neváhajte nás kontaktovať pre nezáväznú cenovú ponuku.

Alebo si cenový odhad správy PPC reklamy rovno vyklikajte v našom interaktívnom cenníku.

avatar

Autor: Mgr. Patrik Hradiský

Špecialista na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu.

Návrat hore