Ako zvýšiť výkonnosť reklamných kampaní? V tomto článku vám dáme 6 tipov, ako zvýšiť počet konverzií a znížiť náklady vašich reklamných kampaní. Veríme, že po prečítaní tohto článku zistíte, kde v stratégii vašich kampaní urobiť zmeny. Ak by ste s tým potrebovali pomôcť, obráťte sa na nás. Ako prvé vyskúšajte náš interaktívny cenník PPC reklamy.
Ako zvýšiť výkonnosť reklamných kampaní:
- Využite sezónnosť – Vyskúšajte ísť trochu proti prúdu. Zvýšte svoj rozpočet na reklamu mimo špičky alebo počas krízy. Keď nebudú inzerovať vaši konkurenti, môžete ponúkať lacnejšie a agresívnejšie. Jednoduchšie sa zobrazíte správnemu publiku a bude to pre vás navyše aj lacnejšie.
- Nechajte si na koniec mesiaca vyšší rozpočet – Cena za kliknutie sa na konci mesiaca znižuje, pretože väčšina konkurentov opúšťa aukciu kvôli vyčerpaniu budgetu. Ak si necháte budget aj na koniec mesiaca, môžete inzerovať výhodnejšie a zvýšiť tak výkonnosť reklamných kampaní.
- Analyzujte kľúčové slová – Zamerajte sa hlavne na organické kľúčové slová, na základe ktorých ľudia vyhľadávajú vašu webstránku. Spoznáte tak lepšie preferencie vašich zákazníkov a vaše kampane nastavíte presnejšie.
- Monitorujte výkonnosť svojej reklamy – Pravidelne analyzujte výkonnosť vašej kampane a podľa zistení vykonávajte zmeny. Monitorovanie, analyzovanie a zmeny v kampani sú kľúčové pre jej efektivitu. Meniť nastavenia podľa vývoja kampane je veľmi dôležité.
- Vytvárajte samostatné vstupné stránky – Prinútiť ľudí kliknúť na vašu reklamu je jedna časť práce, ďalšou je však udržať ich v kontakte. Prispôsobujte reklamným kampaniam samostatné vstupné stránky a zaistite tak návštevníkom vyššiu relevanciu obsahu.
- Experimentujte – Zamerať sa na objem predaja či vyššie výnosy? Keď si nie ste istí, či vaša stratégia bude fungovať, rozdeľte vaše publikum na dve časti a experimentujte. Výsledky takéhoto testovania a ich aplikácia vás môžu posunúť k vyššiemu počtu konverzií.
Je výkonnostný marketing pre vás zaujímavý? Pozrite si na našich sociálnych sieťach videá zo sekcie PPC pondelok či naše blogy. Ďakujeme za prečítanie tohto článku, v prípade záujmu o služby od profesionálov nás neváhajte kontaktovať. Radi sa pozrieme na vaše kampane a ich nastavenia. V prípade záujmu vám môžeme vypracovať aj audit PPC reklamy. Neváhajte a zlepšite vaše postavenie na online trhu už dnes.