Posaďte sa do prvej rady

Zaujal vás tento článok? Prihláste sa do nášho newslettra a dostávajte články z nášho blogu medzi prvými.

Ako zvýšiť výkonnosť reklamných kampaní? V tomto článku vám dáme 6 tipov, ako zvýšiť počet konverzií a znížiť náklady vašich reklamných kampaní. Veríme, že po prečítaní tohto článku zistíte, kde v stratégii vašich kampaní urobiť zmeny. Ak by ste s tým potrebovali pomôcť, obráťte sa na nás. Ako prvé vyskúšajte náš interaktívny cenník PPC reklamy.

Ako zvýšiť výkonnosť reklamných kampaní:

  1. Využite sezónnosť – Vyskúšajte ísť trochu proti prúdu. Zvýšte svoj rozpočet na reklamu mimo špičky alebo počas krízy. Keď nebudú inzerovať vaši konkurenti, môžete ponúkať lacnejšie a agresívnejšie. Jednoduchšie sa zobrazíte správnemu publiku a bude to pre vás navyše aj lacnejšie.
  2. Nechajte si na koniec mesiaca vyšší rozpočet Cena za kliknutie sa na konci mesiaca znižuje, pretože väčšina konkurentov opúšťa aukciu kvôli vyčerpaniu budgetu. Ak si necháte budget aj na koniec mesiaca, môžete inzerovať výhodnejšie a zvýšiť tak výkonnosť reklamných kampaní.
  3. Analyzujte kľúčové slová Zamerajte sa hlavne na organické kľúčové slová, na základe ktorých ľudia vyhľadávajú vašu webstránku. Spoznáte tak lepšie preferencie vašich zákazníkov a vaše kampane nastavíte presnejšie. 
  4. Monitorujte výkonnosť svojej reklamy – Pravidelne analyzujte výkonnosť vašej kampane a podľa zistení vykonávajte zmeny. Monitorovanie, analyzovanie a zmeny v kampani sú kľúčové pre jej efektivitu. Meniť nastavenia podľa vývoja kampane je veľmi dôležité.
  5. Vytvárajte samostatné vstupné stránky – Prinútiť ľudí kliknúť na vašu reklamu je jedna časť práce, ďalšou je však udržať ich v kontakte. Prispôsobujte reklamným kampaniam samostatné vstupné stránky a zaistite tak návštevníkom vyššiu relevanciu obsahu.
  6. Experimentujte – Zamerať sa na objem predaja či vyššie výnosy? Keď si nie ste istí, či vaša stratégia bude fungovať, rozdeľte vaše publikum na dve časti a experimentujte. Výsledky takéhoto testovania a ich aplikácia vás môžu posunúť k vyššiemu počtu konverzií.
PPC špecialista blueera

Je výkonnostný marketing pre vás zaujímavý? Pozrite si na našich sociálnych sieťach videá zo sekcie PPC pondelok či naše blogy. Ďakujeme za prečítanie tohto článku, v prípade záujmu o služby od profesionálov nás neváhajte kontaktovať. Radi sa pozrieme na vaše kampane a ich nastavenia. V prípade záujmu vám môžeme vypracovať aj audit PPC reklamy. Neváhajte a zlepšite vaše postavenie na online trhu už dnes.

avatar

Autor: blueera

Digitálna marketingová agentúra so špecializáciou na weby, e-commerce, performance marketing a dizajn.

Návrat hore