Google Ads: Typy zhody kľúčových slov
PPC reklama | SEO optimalizácia | Mgr. Patrik Hradiský | 7. októbra 2020

Kľúčové slová sú jedným zo základných stavebných prvkov inzercie v Google Ads, najmä vo vyhľadávacej sieti. Pomocou nich vieme...

Google Ads a 4 základné typy reklám
PPC reklama | SEO optimalizácia | Katarína Čabová | 1. júna 2020

V dnešnej dobe vždy, keď niečo potrebujeme, hľadáme na internete. Je to najjednoduchší spôsob ako rýchlo nájsť tovar, alebo službu...

Ako si nastaviť platobné údaje v Google Ads (predtým AdWords)
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Miroslava Marková | 12. júna 2019

Štandardne spolupracujeme so všetkými klientmi na princípe správcovského účtu s priamou fakturáciou na klienta a priamym sťahovaním vyčerpaného kreditu z platobnej karty...

Ako udeliť prístup do Google Ads
Návody | PPC reklama | SEO optimalizácia | Miroslava Marková | 9. júna 2019 | Aktualizované: 13. apríla 2022

Ak už máte vytvorený vlastný Google Ads účet, nie je nevyhnutné vytvárať ďalší účet. Stačí, ak agentúre nazdieľate prístup...